Interventii la cerere

Pentru a veni în sprijinul dumneavoastră am dezvoltat un sistem de service pe bază de intervenţii la solicitarea clientului. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta.

Tarifele practicate pentru astfel de intervenţii sunt următoarele:

  • Prima oră de intervenţie: 35 euro;
  • Ora suplimentară: 30 euro;

În prima ora de intervenţie intră şi costul transportului la sediul beneficiarului.

Timpul de deplasare poate fi cuprins intre 2 și 4 ore de la sesizarea incidentului în intervalul 09:00 – 17:00 de luni pâna vineri.

Oferim:

  • instalare Windows:  Windows 7 / Windows 8 / Windows 8.1 / Windows 10;
  • instalare drivere;
  • instalare antivirus;
  • instalare Microsoft Office (Word, Xcel, Powerpoint, Outlook, etc);
  • configurare Outlook și portare mailuri;
  • instalare și configurare alte softuri la cerere;
  • devirusare;
  • depanare și instalare componete hardware;
  • curațare și optimizare desktop;
  • instalare și configurare periferice (imprimanta, scanner, fax, etc)