Externalizare IT

Compania ta are nevoie de suport IT profesional pentru evitarea situatiilor IT care ii pot afecta cresterea si obtinerea unui avantaj competitiv superior. Prin externalizarea serviciilor IT, iti oferim suportul IT necesar in sustinerea activitatii angajatilor tai si a proceselor interne zilnice.
Alaturi de specialistii nostri, beneficiezi de garantarea serviciilor si control detaliat al activitatii de suport, reducerea cheltuielilor alocate IT-ului, protectia datelor si garantarea securitatii informatice.

Externalizare servicii IT&C – Administrare infrastructura

    1. Externalizarea serviciilor IT&C reprezinta o solutie IT viabila pentru cresterea performantei si pentru eficientizarea activitatii organizatiei dumneavoastra, datorita accesului la tehnologii de ultima ora, reducerii cheltuielilor suplimentare pentru cercetare si dezvoltare si reducerii substantiale a costurilor operationale.
    2. Externalizarea serviciilor IT permite organizatiei sa se concentreze pe procesele principale, caracteristice activitatii sale de baza si sa-si minimizeze eforturile de administrare, de coordonare a asistentei si a infrastructurii care sprijina procesele esentiale.

Externalizarea serviciilor IT&C – cum lucram?

Pentru fiecare contract de externalizare a serviciilor IT, oferim un audit de securitate gratuit al infrastructurii clientului. Pe baza acestui audit se fac recomandari legate de: acces la resurse, acces la retea, antivirusi, politica antispam sau politici de securitate. In functie de nivelul de securitate si de automatizare dorit de client, aceste recomandari sunt implementate de catre inginerii nostri de sistem.

Administrarea infrastructurii are drept obiectiv ca toate echipamentele de retea active (servere, pc-uri, echipamente de retea) sau pasive (cablare, retelistica), sa functioneze la parametri optimi. In acest fel aplicatiile software ce ruleaza bazandu-se pe aceasta infrastuctura vor putea fi exploatate eficient.

Administrarea bazelor de date consta in prestarea de servicii de suport tehnic in scopul mentinerii serverelor de baze de date ale Beneficiarului in stare de functionare optima, in conformitate cu dorintele si nevoile impuse de cresterea volumului de activitate si perspectivele de dezvoltare ale acestuia.

Administrare baze de date

Tako System asigura suport IT pentru bazele de date ale organizatiei dumneavoastra, fie ele critice sau nu, din stadiul de design initial, dezvoltare, pana la suport pentru mediul de productie si chiar dupa aceasta, prin mentenanta remote a acestora.

Administrare infrastructura (servicii IT) la distanta si on-site

Indiferent ca aveti un server windows, o solutie de mesagerie, un Directory Service sau un server de baze de date, Tako System va poate ajuta cu servicii de administrare bazandu-se pe proceduri foarte bine definite, care sa asigure continuitatea functionarii aplicatiilor si echipamentelor dumneavoastra.

Tako System ofera servicii de administrare remote a echipamentelor de tip server cu rol de Active Directory, Firewall, Servere Proxy, de Email sau FTP, protectie impotriva virusilor sau aplicatii pentru monitorizare de trafic si latime de banda.

Managementul furnizorilor

Un specialist din echipa Tako System – responsabil de contract (RC) – mentine relatiile tehnice si de business intre beneficiar si furnizorii de servicii IT&C ai acestuia (precum furnizorii de Internet, telefonie etc), pentru a asigura ca fiecare element al Contractului de Suport Tehnic respecta cerintele beneficiarului.

De comun acord cu Beneficiarul, responsabilul de contract este persoana care evalueaza si selecteaza si alti furnizori de servicii pe baza capabilitatii acestora de a furniza un serviciu/produs in concordanta cu cerintele organizatiei.

Altfel spus, Tako System gestioneaza in intregime procesul de evaluare si selectie al altor potentiali furnizori de servicii, pastrand o comunicare directa si continua cu Beneficiarul.